2009年12月26日 星期六

超級偶像Vs超級星光大道

台灣依幾年都好似外國咁,出左好多歌唱節目,俾好多唱得之人有機會做歌星出唱片...最表表者就真係要數"第一屆超級星光大道"冇錯,就只係第一屆,當年既楊宗煒 . 林宥嘉同埋蕭敬騰既唱功真係驚人,而家星光幫已經到左第6屆,真係一屆不如一屆,我而家真係完全冇眼睇
onion30.gif image by gaileming


反而台視既超級偶像真係一屆比一屆高水準,我有上一屆睇,真係俾我會係期待星期六快d黎,我又可以睇Super Idol(超級偶像)
onion06.gif image by gaileming


主持...陶子(星光幫) Vs 利菁(Super Idol)

我越黎越覺得陶子好煩,依個係歌唱比賽,佢只係一個主持,身為一個主持下下串評審,成日叫人唔駛理小肥(主評審)既評語,我知佢係想做效果,但係冇必要集集都玩串嘴架嘛,又好鬼鐘意自己加意見,話邊個唱得好邊個唱得唔好,咁樣仲駛乜評審姐,佢做哂咪等囉,真係頂佢唔順
07.gif image by gaileming


利菁就唔同喇,佢係台灣唯一一個變性藝人(仲係賺錢主持人前5名)佢好識得做返個主持既本分,佢唔會評論參賽者,更加唔會係評審發言既時候串評判,佢好識得分串,咩應該做同咩唔做得佢都handle得好好...

評分~星光幫既評分方式好假,佢地好主觀,成日有做馬既感覺,佢地由最高20個燈(20分)變成而家25個燈已經夠啦,仲要攪到話如果評判如果覺得參賽者唱得高過25分既話,可以舉手再企起身加分,夠喇...做效果做成咁
onion02.gif image by gaileming


Super Idol既評分一直都比較公平,同埋佢地唔會話幾個評判夾埋,鐘意邊個就全投哂,佢地既意見都好客觀...

仲有好鬼鐘意Super Idol主評審---黃國倫,佢係因為上左"康熙來了"而被認識沖出幕前,大家先知道佢以前既背景真係大有來頭,佢就係作"我願意"俾王菲唱既製作人,仲有范曉萱既"眼淚"等等...佢作既都係大賣歌曲再加埋佢既攪笑效果,真係好好笑



以下就被形容為男辦Susan既Super Idol 4參賽者,佢初選一出街,即刻成為youtube點閱次數最高既參賽者,唔知係咪真係醜樣先唱得好歌既呢??不過真係好聽到呀
40.gif image by gaileming







1 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2009年12月27日 凌晨4:19

    我好憎睇依類節目! 年年選一咋唔知乜水出來,個個出完一兩張碟之後,有幾多個真係會紅??? 咁多年來,我一集完整既都冇睇過!
     
     
    [版主回覆12/27/2009 09:14:00]又係架....紅既真係冇幾個,其實咁多屆出黎紅既都只係第一屆個幾個...不過我地都係想睇怪人唱好歌姐,冇咩特別

    回覆刪除