2009年12月6日 星期日

韓國泡菜

之排買左一堆韓式材料,而且屋企現成泡菜食完晒,拿拿林走去買返條白菜返黎自己整其實今次係我第一次自己一個親手整,之前係英國都係做幫手果個,今次就用我緊有既記憶做我第一批泡菜,所以只係買一隻白菜試下,成功左之後再整多d



因為第一次整,手忙腳亂唔鬼記得影相,只係整完先黎左個製成品~~

準備材料:

白菜 . 白蘿蔔 . 紅蘿蔔 . 雪梨 . 蔥 . 韮菜 . 蒜頭 . 薑 . 辣椒粉 . 味醂 . 蝦醬(可用鹹蝦乾代替) . 糖 . 凍滾水(食用水)

製作過程:

1.白菜切開四等份,由菜心開始續片揭開灑上粗鹽,用重物壓著醃8個鐘至白菜變軟,然後將醃好既白菜沖洗乾淨,再放入預先準備既凍滾水中泡一陣(可澈底泡去鹽份),最後瀝乾切成細塊

2. 白蘿蔔和紅蘿蔔刨成絲,加入8-10湯匙辣椒粉(如唔食得太辣可減少辣椒粉量)拌勻至全變成紅色

3. 雪梨 . 蒜頭和薑切粒(如有用鹹蝦乾)一齊倒入攪拌機打成泥狀

4. 把3)倒入2)中加入1湯匙味醂和蝦醬(如有)1湯匙和糖1茶匙拌勻

5. 最後倒入白菜 . 蔥和韮菜澈底底拌勻,倒入密封容器內,放在室溫醃1-2日後就可放入雪櫃存3日就可食用

1 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2009年12月6日 晚上9:25

    我都整過韓國泡菜~ 不過我加埋人參粉!
     
    我返到香港時仲教V媽媽整! 佢好鍾意食韓國泡菜,成日去尖沙咀韓國街買,但好鬼貴! 我教咗V媽媽整之後,佢幾乎個個星期都整一大盆!
     
     
    [版主回覆12/06/2009 21:49:00]我岩岩睇左你既食譜,我唔識成個醃,都係用懶人法切開細塊去撈勻!加人參粉?我唔記得之前個韓國人有冇落添,不過太貴喇,我冇買到....
    香港邊度有賣韓國野我真係唔知,個個星期整一大盆,睇黎V媽媽同我一樣都泡菜送飯喎!自己整咪仲好,可以依自己口味去調,我都會keep住整...唔知有冇機會試到V媽媽既人參泡菜呢?

    回覆刪除