2010年11月8日 星期一

肉片電飯煲仔飯

天氣開始凍,又係時候食煲仔飯嘞

拔...我屋企冇瓦煲

只可以用電飯煲黎整

一樣快.靚.正

不過少左孖膶腸,如果唔係仲正



題外話: 我屋企個電飯煲壞壞地,

個電腦禁制成鬼日禁到我隻手麻痺都start唔到

所以煲完煲仔飯就去睇電飯煲

睇中Panasonic同Toshiba

老公嫌Panasonic又係唔多好禁喎

最後帶左Toshiba返黎

都幾靚仔

佢仲未正式投入工作

事關琴日煮左鹹湯圓食

今日先同佢開光



7 則留言:

  1. 同妳一樣, 我都係用飯煲整
    我呢, 就因為懶, 唔係因為無瓦煲
    哈哈, 我下次試下用瓦煲先
    妳下次嚟香港買個返去用啦
    [版主回覆11/08/2010 11:39:00]用飯煲整真係快手方便,不過就少左傳統煲仔飯既味道囉~~
     
    我依邊都有得賣,不過我屋企d煲多到冇地方擺,等清咁d先買!!

    回覆刪除
  2. 呢個飯用電飯煲整真係超方便~ 我連電飯煲都冇﹐所以都係蒸下就算~
    [版主回覆11/08/2010 16:31:00]哈哈...蒸應該都好好味

    回覆刪除
  3. 新電飯煲好靚 , 靚過舊款傳統圓形的 , 又多功能 " 正 "  
    [版主回覆11/08/2010 16:34:00]我之前都係方方地既新款,因為d制壞左所以買過個新既!!依個仲可以焗蛋糕添架

    回覆刪除
  4. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年11月8日 晚上7:31

    我未買cast iron 之前都試過用電飯煲來整雞飯,一係就蒸,各有風味都好好食呀! 不過妳唔係唸住買cast iron 煲咩?
     
    妳個飯煲我超鍾意呀! 因為我99都買咗依個,次次去親佢度食飯幫手裝飯都覺得個煲好鬼cute! 不過我唔可以買 - 因為計埋我而家用緊果個2人迷你飯煲,我屋企總共有2大1細飯煲!! 其中一個Tefal 多功能電腦飯煲係結婚禮物來 - 仲喺個盒未開 + 未用過......我唸我依世都唔洗旨意買妳依個飯煲!!!
     
     
    [版主回覆11/08/2010 20:06:00]係呀...我想買cast iron架,不過唔知幾時呀(因為要tum掂我老公先得,冇佢答應我又冇可能買得到 )所以未有cast iron之前買個瓦煲用黎煲湯都好既,因為我屋企幾乎全部都係不锈鋼煲
    原來妳99都係用依個呀??我老公都係因為依隻個外型幾cute叫我買依隻,同埋店員話依個煲係得到客戶好評喎!!我今日開光,d制真係好好禁...哇!妳有3個飯煲,一個飯煲可以用好耐,咁樣妳真係買唔到嘞~~

    回覆刪除
  5. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年11月8日 晚上8:23

    我仲想買多一隻oval cast iron 來炆雞鴨,不過等返完香港先扑槌,因為我想喺香港望吓Staub 真身! 不過我唸多數都係買返LC,因為最近見到好多Staub fans 都話Staub quality 好差,customer service 又唔掂!! 而且我唔想我d cast iron 款式太立雜~ 好鬼鍾意midnight blue!!!
     
    而家新款既電飯煲全部都係妳依種四四方方咁既型架嘞! 好少再見到新出既係圓形~ 不過如果比我揀,我一定會揀Panasonic!
     
    我而家平時用緊果個迷你飯煲最多煮3杯米,另外一個大既電子智能飯煲就有客人來食飯時先用~ 果個Tefal 好鬼大,都唔知幾時先會出山.......
     
     
     
     
    [版主回覆11/08/2010 21:43:00]其實妳買開LC就買返同牌子咯,襯返好d...Staub quality差咁樣真係要睇清楚嘞,其實我都係想買LC,所以之前冇扑搥買Staub!!希望christmas/new yr可以帶一個返黎啦!!不過我買都係上網買,所以d色應該唔多,midnight blue真係好靚,我諗我應該唔容易買到,我target係加勒比海藍/紫色
     
    Panasonic喺台灣唔係日本進口,佢係自己代理生產,我琴日去睇果間得一款Panasonic,而佢係中國製唔係台灣製(我老公唔係好信任中國d quality,麻煩)最後咪買左Toshiba...
     
    哈哈...睇黎妳果個Tefal大飯煲要等妳d仔女長大後先用得著

    回覆刪除
  6. 之前見另一个 blog 友大讚 "吐絲吧" 電飯煲, 依家又見你讚, 即刻寫落張shopping list 度先, 下個月返港時買!!!
    [版主回覆11/09/2010 07:58:00]哇...妳下個月又返香港呀?!妳地個個都可以返去,好鬼羨慕呀~~
     
    係呀?原來有咁多人讚架咩?我真係幾鐘意喎,琴日開光煮出黎既飯真係好正 咁妳返去真係可能考慮買依個~~

    回覆刪除
  7. 電堡都可以整到個效果呀~~~

    回覆刪除