2010年1月21日 星期四

滷味


好耐冇食滷味,之前成日滷肉,依幾日追連續劇又講滷味,今日一於去買d豆乾同海帶返黎滷啦

前幾日去街市買左四舊豬肉(我唔知係邊個部位),賣肉嘅歐巴桑同我講依四舊就咁滷就好好味,佢地就係我之前喺出面麵檔食到好Q又唔知叫咩名嘅肉,滷出黎真係好好食,同出面口感冇分別
32.gif image by gaileming


台灣人真係好鐘意食豆乾,而且豆乾最有好多種,有d又有size分,不過我黎黎去去都係買果一兩種,因為味道滷出黎真係差唔多~

今次再加埋海帶,滷左一大煲,聽日可以配賴粉做lunch...就唔駛諗煮咩好嘞
53.gif image by gaileming


鐘意飲兩杯嘅又可以當小菜,真係一流
60.gif image by gaileming


用煲倒入生抽 . 老抽 . 水 . 蒜頭6-8粒(去衣) . 蔥兩條 . 冰糖(電視話用蔗糖會好味d,我滷開一半先醒起,下次一定用蔗糖)

將豬肉放入滷汁中滷大概45分鐘

再放入豆乾 . 海帶 . 油炸豆腐和雞蛋一起滷至肉腍,豆乾入味

肉待涼少少切片(滷肉煮好即時切肉會散開,最好先待一會)和豆乾切片上碟

灑上蔥花淋上香油/麻油和滷汁即成

2 則留言:

  1. 哇,餓了~~~喜歡吃台式滷味,特別是豬肉,嘿嘿.但直到現在還沒習慣滷海帶這東東,不過我老公很喜歡吃喔~
     

    回覆刪除
  2. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年1月21日 晚上7:27

    妳又整咗滷味呀~ 正!  點解唔加埋豬肚呀?
     
     
    [版主回覆01/21/2010 19:56:00]因為豬肚要洗好鬼耐,下次等有時間先一齊啦,我仲想加埋豬大腸

    回覆刪除