2013年9月20日 星期五

我的新竉~Thomas Sabo




話說兩三年無意中比我發現Thomas Sabo依個牌子
令愛珍珠既我一見頃心❤
1984年創立
一個來自德國既牌子
我一直好想擁有
可惜台中因為沒什麼人認識早已撤櫃
要買只能去台北
剛好今年3月去英法旅行(網誌隋後補上)
佢就不用考慮被列入我既shopping list入面


Thomas Sabo除咗珍珠,
仲有其他產品(如銀器.水鑽.手錶等商品)
仲有佢地會不斷推出不同款式嘅吊飾呢

而我揀咗依個紅愛心吊飾(大size)
紅色心心配白色珠珠
靚到不得了❤
之後如果去台北,一定會再買下其他吊飾❤


因為我隻手有點幼
好彩最細既size剛剛好
實在太鐘意佢嘞❤

如果大家對Thomas Sabo有興趣
可上佢地官網睇下^^







沒有留言:

張貼留言