2013年9月7日 星期六

❤AM 食光❤

前幾日喺公司上網時,喺yahoo奇摩首頁無意間發現咗依間"AM 食光"小店,網上啲人一致好評,而且又喺我屋企附近,騎電單車唔駛5分鐘就到!
             

8點去到人已經好多,唔知係咪真係咁正?一於探個究竟😚
我點嘅烤雞panini,好味😍



老公嘅套餐(唔記得咩名)好豐盛,特別讚果兩粒肉丸,好正好好食👍😘

本來有地瓜粥供應,可惜我地去到時賣哂,下次會再早啲去試下佢地嘅粥!

依個早餐係好味嘅,不過唯一美中不足嘅就係latte佢地竟然加糖(我地不嬲唔鐘意咖啡落糖)同佢地反映,果個待應弟弟話我地點餐時冇講明唔好落糖,乜唔係沖咖啡嘅都唔落糖而客人自行加糖架咩,就係依度老公有點不爽😤不過食物水準好味嘅,我地會再幫襯.........一次咁多啦~😁

沒有留言:

張貼留言