2013年9月18日 星期三

豐收中秋節

聽日中秋,今年好正,
事關我有四日假❤

除咗有長假開心之外,
仲有今年朋友送嚟月餅驚喜~
點解驚喜?事原是咁的,
話說上星期日台中香港朋友叫我早啲買美心月餅。
但我去買時好多超市賣晒(我只要雙黃白蓮蓉)
朋友知道後紛紛話寄比我!
我都唔想麻煩大家所以婉拒,
點知星期一我喺網上訂到一盒美心,
說時遲那時快,朋友同時送來美心月餅~ ❤

同一日收到,感覺仲好warm添❤決定朋友個盒自己食,我買嘅攞返去同62一齊分享~

除咗月餅,
今日公司仲有廠商送我地一人一盒佢個女做嘅脆餅~
佢個女係喺澳洲藍帶學院學整餅畢業返嚟,而家上網賣蛋糕餅乾!老公ok好食,因為佢冇添加濟,食材天然,不過價錢幾貴!

仲未完喎,有好嘢食仲有錢收呢~❤
老闆派比員工嘅中秋節禮金,嘻嘻
有香港月餅又有台灣餅乾小食,仲有利是,依個中秋節好幸福呀❤

❤祝大家中秋節快樂,人月兩團圓❤




1 則留言: