2008年11月22日 星期六

花墟搜索

今天老公突然說想到花園逛,因為我家附近有一個很大型的花墟,因為他想種一種植物叫"嬰兒的眼淚",所以去看看有沒有賣,結果沒有看到,只看到其他靚花和樹...其中我看到日本楓樹好靚,就叫老公買來種,但因為家中的花園不夠地方,所以等過完年再睇睇....         

             


右圖那小盆栽很特別,不知道是什麼花,但因我我對種植的興趣不大,只拍照留念,沒有把它帶回家....

相反看到一家店有賣很多人珍花盆,我看到後好想買回家,但款式太多,要買的話要慢慢揀,等老公搵到他的"嬰兒的眼淚"再買吧,如果要我種真的不太行...店內還有好多不同的擺設,很有歐洲的感覺,我最愛逛這些店,真的太靚了,因為我們要趕返屋企lunch,所以只是隨意拍拍照就要走了,等老公有時間我們再慢慢逛...




那些人仔花盆好靚,真不知道要挑那一個好,傷腦筋




歐洲風格的擺設,我都好鐘意,但價錢不便宜....

Today is a wonderful Day!!!

3 則留言:

  1. 好靚呀~
    我琴日都同老公去花墟度逛,我買左迷你向日葵種子啦~妳唔洗幫我買了^0^
    [版主回覆11/25/2008 11:01:00]我已經寄左俾你喇....早知道叫你唔駛買啦
     

    回覆刪除
  2. @@估唔到妳咁快手喎~唔緊要啦!可能我果d種唔成XDDDDD
    [版主回覆11/25/2008 17:07:00]都係種子,應該ok既.....hahaha,你可以種好多mini sunflower啦!都唔錯!!!

    回覆刪除
  3. hi !!
    我又係好鍾意逛花墟架 , 成日都會插花送俾朋友 ...

    我想請問妳講 lee 個墟係邊到架呢 ?? 因為我好鍾意以上啲擺設啊 !!
     

    回覆刪除