2008年11月21日 星期五

日式叉燒拉麵

我一直對不同國家的料理都很感興趣,之前做韓國菜,今次想做日式拉麵,於是上網找做日式叉燒的食譜,原來做日式叉燒並不難,只是要花很長時間,等做好了還要放在雪櫃雪幾個小時等它定型,整個過程我從中午做都要第二日先可以食....所以我前幾日就去街市買豬肉,要shoulder pork,咁樣肉質就會帶有小小fat,日式叉燒就係要有少少fat....


昨天就做日式拉麵,因為我買不到日本拉麵,只好用現成的即食拉麵代替,所以用它的湯包,我只是加叉燒&配料,下次等我買到那種拉麵,我就自己淆湯底,不過做出來都好好味,賣相仲好唔錯,下次再食!!!yummy....



1 則留言:

  1. 煮得似模似樣呀~賣相真係好吸引,妳唔講我以為係街度食^^
    [版主回覆11/21/2008 16:20:00]味道真係同出面差唔多,不過差左d麵冇咩口感....

    回覆刪除