2008年11月6日 星期四

韮菜水餃

前幾日鄰居俾左好多韮菜我們,因為實在太多,我又想不到該煮什麼好,鄰居就叫我做水餃,但係我從來冇做過,她說等她女兒做就叫我去學,結果我就學了,前天就先把材料做好,就叫她幫我買水餃皮,因為好唔好食,d皮真係好重要....結果今天早上就拿到皮了,我就開結包水餃,足足包了個幾鐘,終於包完了,雖然花很長時間,但聽到老爺和老公都讚我包得靚,同埋好好味,我的辛苦都值得...



 


1 則留言:

  1. 哇~真係包得好靚呀!!教下我好喎!!!
    [版主回覆11/07/2008 10:37:00]o係網上好難教你點包...我話你知d材料,你可以試下包
    材料: 韮菜 . 碎肉 . 蔥
    調味料: 胡椒粉 . 雞粉 . 味林 . 麻油
    韮菜&蔥要用鹽淹一個鐘,再用豆漿布包起擰乾水份,然後和碎肉配合調味枓拌勻就ok la....你再去買水餃皮,試下照我個圖包下!!

    回覆刪除