2008年11月20日 星期四

護膚三寶

冬天一到,我又要為我的乾燥皮膚做保養了,得別我的嘴唇 . 手和腳,冬天就會非常乾燥,所以我的護膚三寶又要出動了,其實不只是冬天,平時我都有用,只是比較少用而已....

護唇膏~

                            


我的嘴唇到了冬天就會好乾,又容易脫皮,所以從很久以前就會用不同的潤唇膏,KIEHL'S既潤唇膏我已用了6-7年了,中間有轉別的牌子,但都沒有它的好用,就連好朋友當初知道我用這產品時,而香港那時還沒引進這牌子,她就叫我在英國一次過幫她幫10支返香港,就可以知道它有多利害啦,那真是女生的必須品....

HAND CREAM~

                               


我常常有主婦手,所以HAND CREAM是不可缺少的東西,這個HAND CREAM有多好用相信不用我多介紹,也用了它好幾年了,加上它的ROSE味道真的好香,我每次買都會買大支裝,因為用得比較多,現在有出了新包裝,等用完這支會再入貨,雖然不便宜,但真是非好用,貴一點也值得....

BODY LOTION~

                              


我和老公的身體都會好乾燥,特別是我的腳,而且我們用的量會比較多,所以就不能買太貴的LOTION,之前都用開Vaseline,但自從台中開了Costco之後,就轉用這個牌子了,因它真的非常好用,它是2pack裝,又大罐又抵,我就和我舊同事share,真的很好用,好滋潤,如果大家在香港看到,不妨試試.....

冬天會比較忙呢....要好好保養自己皮膚了!!!

1 則留言:

  1. 妳講昵三寶,我只係用過唇膏,其2隻都用過!!!
    唔係身體LOTION香港有冇得買呢?
    [版主回覆11/20/2008 16:50:00]係呀,唇膏超好用!我唔知香港有冇依隻牌子既body lotion,佢係美國大牌,我只係costco見過,佢應該o係出面都有得賣,只係冇咁抵掛....你可以搵下!!!

    回覆刪除