2008年10月6日 星期一

拌拌飯

拌拌飯一詞其實係石頭拌飯演變而成的,不同的就是拌拌飯都是用煮好的材料整,而石頭拌飯就是把材料直接放到石頭碗入靠石頭的熱力將材料煮熟....


一直以來我都很想煮拌拌飯,但係o係台灣好難買到韓國醬,沒有韓國醬怎能成事呢,所以一直都沒有煮到,後來因為大伯o係supermarket買了一瓶泡菜返來,我幾乎日日食,就突然好想整拌拌飯了...以前在英國成日食,而家我又想食,而且老公煮未食過我整的...所以前幾日我們就去日本supermarket搵韓國醬,結果俾我搵到,但係包裝和我以前用的不一樣,老公就叫我買來試試,最後我就成功完成了拌拌飯,味道一d都唔輸韓國餐廳...yummy yummy


材料: 碎肉 . 波菜 . 荳芽菜 . 紅蘿蔔 . 磨菇 . 泡菜 . 日/韓試紫菜 .芝麻 


醬料: 韓國醬(圖中紅色物) . 豉油 . 麻油 . 醋



做法有點複雜,大家要煮的話現在就用紙記低啦....


先將紫菜用水泡開,加入小魚乾 . 芝麻 . 豉油&麻油用小火拌勻


用滾水將波菜滾熟至軟身,撈起過冷河用手把它擰乾水,加上適量豉油 . 麻油 . 醋 & 糖拌勻備用


將其他材料材料各自用豉油炒熟(泡菜除外)


然後將全部材料一起放到飯上面,當然要加上韓國醬啦



再煎一隻半生熟既蛋(蛋半生熟可增加飯的濕度,大家不能接受可用全熟蛋)



把它們拌勻就成為了超級美味的拌拌飯....真的好好味,大家可以試試!肯定比出面餐廳平好多....


1 則留言:

  1. 哈哈,我都食過呢.好好味哦 ‘bimbimbub'(都唔知道點串)
    [版主回覆10/07/2008 08:10:00]好似係bibimbub吧....hahahaha,我都唔知點串

    回覆刪除