2010年3月26日 星期五

3rd Wedding Anniversary(3月26日)


今日係我同老公結婚3週年,因為老公工作關係,我地今日唔會有慶祝...但係點都要撐下枱腳架!所以提早上星期六去食左飯慶祝~~~
135.gif image by gaileming




原本老公打算book伍角船板,但係上網睇評價一般,最後就選擇美術館既餐廳,我地揀左"小意大利(Little Italy)"Book左夜晚8點,老公仲話其實禁夜都唔駛訂位,果個時候會冇咩人,點知去到見到排哂隊,好彩我堅持叫佢先訂位姐


Little Italy係一間連鎖式餐廳,每一間都有自己既特式,依間既設計係我地覺得設計得最優美既


雖然佢地係以食fusion菜為主,不過食物味道真係幾好味
126.gif image by gaileming






老公既主食: 皮亞蒙特黑鑽松露腓力(Filetto de Manzo al Tatufo alla Piemontese)

好好味,特別係個汁配上薯泥,好味到我食左大半


我既主食: 黑鑽松露腓力牛手工彩虹(Pappardelle al Tartufo Nero Con Filetto de Manzo)我個牛肉都好好食,但係個三色意粉唔多熟,最後食剩哂d意粉


我地想再order一個手工pizza,但係太飽最後冇叩到
再飲埋我依杯幸福玫瑰奶茶,好香既玫瑰花香,飲完係咪真係幸就唔知,我只知道老公就令我覺得好幸福
106.gif image by gaileming



沒有留言:

張貼留言