2010年2月2日 星期二

見工Part II

琴日係我去見第二份工,果間係台灣有d出名,公司有上市,員工福利都唔錯,除左有一般應有既福利(勞健保)外,有分工獎金,仲有就係有派股,因為條件好,所以設定既門檻比較高,我其實係冇咩信心可以入到去,只係去試試~~~

星期日老爺有個朋友黎我地屋企,老爺同佢講開我星期一要去見屋企附近既某某公司,老爺朋友即刻話佢地一直有同果間公司有合作(有概十幾年),叫老爺俾我個名佢,佢打去同公司講聲,話我去interview(攪到咁大陣將,我有d壓力喎)不過係個uncle既心意,我都接受~~~

之後個uncle星期日果晚打黎話晏晝打去俾個ex人事部經理,夜晚又同副總經理講,咁樣攪到我壓力越黎越大,不過我知公司又唔會因為你識得邊個邊個就可以入去做既,完全睇你條件符唔符合囉!!

琴日我揸車去,因為唔清楚路程有幾遠,人事約我3pm,我就提早2:30pm出發,加上燈位我諗大概20分鐘,點知早後唔計紅綠粒,車程完全唔駛5分鐘,真係近到呢!

我預料面試20分鐘攪掂啦,最後足足面試左1個鐘,只係得我一個去interview,又唔駛考試,只係講野講左個幾鐘,個主管話琴日只係初試,如果通過仲有複試~~~不過我唔驚,因為整個過程落黎我覺得佢地用我既機會唔大,所以如無意外我係冇機會去第二次!!!

最後兩個interview都完成喇,根住就可以暫停,過完年再搵過,其實我面試最大目的就係為左老公,佢話要有多d面試經驗,成唔成功係其次,可以藉由面試黎訓練自己唔駛緊張,攪到我而家既工作好似就係去面試咁!!Anyway...跟住落黎就係好好準備我既新年節目嘞,其他野我唔再理~~~

1 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2010年2月10日 凌晨2:10

    都唔係既~ 妳in 雲品都請妳啦! 妳自己唔做之嘛!    最衰妳唔要雲品份工啦,如果唔係我第時去日月潭一定搵妳幫我攞電視框!
     
     
    [版主回覆02/10/2010 08:19:00]哈哈.....可惜我都係想俾人服務而唔係我去serve人啦~~~
    佢依間hotel真係可以考慮,賣點係有私人溫泉,但住宿都幾貴,同涵碧同level,一晚要價萬幾台幣,都係吸引外國遊客

    回覆刪除