2010年2月7日 星期日

電飯煲仔飯

之前因為我d心愛臘/膶腸被退運之後,我想食佢地既癮更加嚴重,其實台灣大型超市係有得賣既,之但係驚大陸製,老公一直都唔俾我買,話驚有問題,所以一直冇買

60.gif image by gaileming


上兩個禮拜,鄰居個歐巴桑打電話黎叫我過去佢屋企,話介紹個人俾我識喎,過到去原來係個香港人,突然見到同香(鄉),即刻同佢講我d腸啦,跟住佢話返去台中幫我搵下邊度有得賣喎

onion94.gif image by gaileming


前日鄰居阿尖(嬸)攞左兩孖過黎話叫我試下,好食個同鄉再幫我買喎,見到真係開心得我呀

21.gif image by gaileming


趁琴日老公weekend同埋大掃除

63-1.gif image by gaileming
所以盡量簡單整個煲仔飯食算啦(其實係我一心想食)但屋企冇大瓦煲,又冇生鐵煲,唯有用電飯煲黎個電飯煲仔飯啦
onion59.gif image by gaileming


用哂兩孖臘膶腸,加埋肉片同冬菇(屋企既雞要留到過年先劏,所以冇得食,唯有改用肉片)


老公同老爺第一次食煲仔飯,佢地既反應係...天呀!真係勁正呀

40.gif image by gaileming
成煲飯一餐清哂,仲有隔離阿尖(嬸)試一啖即刻問我攞食譜,唔係你以為美食天氣做假架?!單係一個飯就攪到佢地凍未條啦
37.gif image by gaileming


 


我睇個臘腸紙袋,果間野原來係我以前日日經過專賣香腸既鋪,但我一直都唔知佢地都有賣臘腸,早知就唔駛攪到咁麻煩啦

67-1.gif image by gaileming


佢係台灣有名既店鋪,係本土生產,台灣有好多間分店,老公即刻話俾我買臘膶腸喎,話過年佢朋友黎要我整黎招呼客人喎~~~仲話下晝即刻去買,真係皇帝唔急太監急

onion06.gif image by gaileming


沒有留言:

張貼留言