2009年5月11日 星期一

白汁雞皇飯

之前見到blog友教整白汁雞皇飯,我一見到就心郁郁想煮,但係又唔敢煮,因為我家老爺唔鐘意我o係出面買雞,話d雞要自己養先至好食喎,但係次次都要等佢養大d雞去劏,劏得黎我就唔想食喇,於是琴日就去supermarket買雞肉返黎煮,因為驚老爺唔食,我就唔敢煮咁多,但出黎既效果好好,老公話好好食,我本來想加bacon配pasta,但係老人家又唔鐘意試西餐又唔鐘意bacon最後都係配飯!賣相係就冇blog友既靚,不過第一次整有咁既味道我就好滿足架喇....下次一於改配意粉先得 


                


1 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2009年5月11日 晚上10:10

    妳同老爺一齊住? 妳老爺一定要食自己養既雞?? 咁佢最後有冇食到?
     
    咩野係baken?  係咪bacon? 我唸住下次都係配意粉試吓~ 其實睇相妳都煮得幾靚吖!
     
     
    [版主回覆05/12/2009 10:58:00]佢有食呀,因為我淨係煮依味姐,唔食唔通餓鬼咩?!!仲"不"左一大碗tim....
    hahahaha.....係喎,唔知點解我成日都串錯bacon依個字 等我改返先
    係呀,我覺得白汁bacon配意粉係最正架....多謝你誇獎喎!遲d睇下你其他餸再學黎煮下先

    回覆刪除