2013年12月21日 星期六

合歡山清境一泊二食 2013-12-06

上上星期五六我地上咗轉合歡山
因為太太耐無上山住了
決定上去住一晚
星期五5:30一到我即刻就離開公司
上山要兩個小時呢


我地今次訂既民宿-普羅旺斯玫瑰莊園
係我地每次上山都必去食午餐既地方
因為餐廳環境同食物都好吸引
今次決定住下佢地既房



民宿外觀
四周都被樹木包圍
好似置身在國外
好舒服好靚

話明玫瑰莊園
緊係唔少得玫瑰花啦
不過是次上去D花花開哂已開始調謝
唯有影幾朵薔薇當交差一樣好靚



食完早餐我地就上山
沿路風景

清境農場


幾年前已入過去
今次唔入去咯
喺出面行下繼續上山




 
最近迷上咗影六角星太陽光
覺得幾靚

上到合歡山武嶺
當日氣溫得6-7C
不過依個weekend天氣好好
完全無水氣
如果水氣充足就會落雪



落山時經過碧潭
落車走走(其實我係暈車)舒服好多
最後結束愉快既山上行

沒有留言:

張貼留言