2011年1月28日 星期五

來自香港既聖誕禮物

依篇blog其實Chrismas應該寫架嘞,因為懶加上我又出打尖blog,打下打下攪到而家先寫真係唔好意思...

入正題~~話說聖誕前兩日62去鄰居居企泡茶,鄰居就將依個包裹交比62,佢話郵差見冇人應門(我出咗去買餸,62做野聽唔到)就交咗比佢代收...

TA DA...來自香港既豬朋狗友Mami阿四既聖誕禮物




大大箱一打開,哇~~~全部都係好野




個cup noodles特別版係阿四之前介紹過,我已經好好奇想試架嘞,點知阿四咁知我心醒過我試,多謝哂~~~仲有兩個公仔麵,62已經好早就獨享咗冬菇雞味,佢話好食過台灣公仔麵好多好多,唯一缺點就係麵太少喎,佢一直讚,可惜另一個係牛肉味佢唔食,咁就只好比我地享受嘞


仲有好多其他正野,見圖,全部我都好鐘意



某朝早我已經忍唔住開黎食,好好味呀,阿四果然冇介紹錯~~~連我老公都停唔到口食哂成個咁濟

雖然煩,但都要再一次多謝阿四依份咁正既禮物

沒有留言:

張貼留言