2009年8月7日 星期五

Hotel One下午茶

        


我+老公初初認識時同佢去半島飲過下午茶之後,佢已經被半島既下午茶吸引住,每次我地返香港都一定會去...不過冇得返香港,又想去high tea,點好?因為台中有間hotel頂樓有設英式下午茶,適逢皮蛋們返黎,大姑奶又要去Sogo shopping,我地就決定去Hotel One 46樓high tea一番,so far我+老公依然覺得半島既好食好多,而大姑奶仲攪笑到話high tea完仲想去食魯肉飯,睇黎佢真係prefer台灣風味既食物,不過佢最滿意係有得食芝士鍋,因為佢係英食開都係朱古力鍋...不過我未去過Hotel One,去睇台中住景都ok啦

          


大姑奶一直complained James著住對沙灘拖去high tea,好彩佢係小朋友,同埋個度應該唔會咁介紹既,因為都冇特別強調唔著得拖鞋!皮蛋們帶左佢地既簿仔本去畫畫,終於有一刻可以淨下來

1 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2009年8月9日 晚上7:16

    個景唔錯喎~~~~~
     
     
    [版主回覆08/09/2009 21:03:00]係呀...得個景咋,d野就麻麻喇!!!

    回覆刪除