2009年7月13日 星期一

朱古力&芒果雪糕

       
         

我家兩隻可愛既皮蛋終於要返黎暑假喇,我依個做舅媽既一定要令佢地依兩個weeks開心啦,因為我好怕佢地唔記得,所以每次佢地返黎我都要諗諗計,要佢地永遠有住美好既memories!見到blog友教整雪糕,嘩...岩晒我何車啦,而且做法又唔複雜,重要既係屋企早兩日有拜神,剩左好多芒果,就岩晒俾我攞黎整雪糕,因為唔駛再sign錢買材料我屋企一直都冇mixer架,平時多數用我隻豪無搏雞之力既手發野(如蛋),blog友同我講mixer又唔會貴,所以我就係supermarket同網上格下價,既然隻隻用途差唔多,我就係網上用左大概100港幣買左隻最平既mixer返黎,唔知叫乜鬼野神既牌子,話知佢叫乜啦,用得咪得囉...買左先知好用,就知以前浪費左幾多我既手力啦!

講返雪糕先,我第一日係先整朱古力味,睇到blog友話要用double cream,我又見唔到double cream,所以就買左whipped cream,出黎效果都唔錯,我買左普通朱古力,材料整好晒試味既時候...乜咁鬼甜既,攪到我勁擔心太甜點食呀!?同埋d顏色淡到乜咁,早知就買黑朱古力啦!仲有唔知係咪我中途攪拌既過程攪得唔好定次數唔夠多呢,成型之後既雪糕脆脆地,應該仲有好多碎冰!後黎問返blog友佢叫我用mixer攪拌,我第二日整芒果雪糕既時候,頭幾次都係用手攪佢,攪左3次,之後兩次用mixer,出黎既效果都好ok喎,我用兩隻勁大芒果,d雪糕既芒果味真係好濃,好好味,今日食左3球,發覺有少少問題既朱古力雪糕變好左喎,唔知係咪心理作用呢,anyway希望兩隻皮蛋鐘意啦

特別鳴謝V女廚房提供既教學同指導....

2 則留言:

  1. 整到似模似樣呀~好想食呢!!
    [版主回覆08/05/2009 17:57:00]多謝誇獎...不過已經食晒喇!你都試下整啦,真係一d都唔難,只係攪個度有d煩姐

    回覆刪除
  2. CoMM3n+ 記得回喔

    回覆刪除