2008年12月17日 星期三

Paddington Bear

已好久沒有寫blog,因為最近我的時間大部分都花在換7-11的paddington bear,而且要6杯喝city coffee才可送一隻熊,一共有六隻,而且沒得揀,所以根本就不會知道裡面是那一隻,那段時間我和老公每天都要飲一杯coffee,真的好辛苦...因為我花了有兩個星期把那六隻熊仔集齊,一樣的就上網和別人換,終於昨日給我把最後一隻開普敦熊換回來了...不過之前很lucky的就是一換就換到巴黎熊,因為網上大部分人都不肯換那隻,巴黎熊是最受歡迎的!我完全被它們的漁夫褸吸引了,太可愛啦!!!

                 




2 則留言:

  1. d熊仔好得意喎~之前香港7仔都有得換,不過我都刻意去換呢!!
    [版主回覆12/18/2008 13:43:00]係呀....佢同香港有d唔同!!!我o係網上睇到有人賣香港款好貴呀!換佢地真係好辛苦呀!飲coffee都飲到怕

    回覆刪除

  2. 美味的食物讓人無時無刻都有好心情!
    黑糖
    桂圓
    麻辣火鍋
    網購美食
    彌月蛋糕
    牛角麵包
    桂圓蛋糕
    魚油
    膳食纖維
    烏龍茶
    貢糖
    銅鑼燒
    阿里山高山茶
    高梁酒
    良金牛肉乾
    嬰兒奶粉
    茶葉
    希望您會喜歡!!!
     

    回覆刪除