2008年12月22日 星期一

未拿消費券先消費

之前因為我的boot發霉的關係,老公就叫我不要再為它不高興了,他說等冬天就買對新的boot給我,我原本打算拿到消費券再買的,但是一直都沒有發下來,而且現在又是年中慶的時候,所以我忍不住就叫老公陪我去買...還有的就是誠品有舊書拍賣會,我老公一聽到有書買,他就成個人都瘋了似的,所以上星期六晚上我們就去台中shopping一番!!!

我先到Sogo睇,但是沒有我喜歡的,後來又去新光三越,我試了一對蠻喜歡,但是個踭實在太高了,我怕買了又好似以前買的高踭鞋一樣,穿了一次就沒穿...後來走到AS INTERNATION個COUNTER,試了一對個heel又唔會好高,著上都幾唔錯,唯一不足的就是沒有我想要的啡色,不過我好似有好多啡色的鞋,就買了那對灰色的boot了,而且原價$5XXX,現在40% OFF,只要$3000就買到,都ok....

                 


老公都買了幾本書,他留在誠品比我shopping的時間還要耐,而且拍賣會好多人,台灣人真的好鐘意睇書,不過老公買的都是同股票有關的書....我都買了兩個小可愛的書,內面有一個小bear的,又有mini故事書,可以俾小朋友睇,但是應該要給大姑奶兩個小朋友先睇得明,因為我買的是英文書,我台灣的姪仔女應該睇唔明....可以留俾我第時的bb睇都唔錯...

                


老公的寶貝書,裡面有我的小mini story book and bear...

                


我還挑了Snow White....hahaha,最適合我們的寶貝Nicole(大姑奶的女兒),她最鐘意我們叫她Snow White . Princess...我有時都幾低B

2 則留言:

  1. 哇~對boot好貴呀!!俾我就唔捨得買啦!!!
    [版主回覆12/23/2008 17:09:00]係台幣呀傻妹
    如果港紙我梗係唔會買啦....又唔係好名牌

    回覆刪除
  2. 真係俾妳嚇死...我以為港幣3000蚊仲話平...哈哈~!!!!
    [版主回覆12/26/2008 16:39:00]真係會有錯覺,見到佢咁多個零會有d唔捨得買,o係台灣真係買少好多野....

    回覆刪除