2013年11月8日 星期五

搬家大成功

尋晚終於將舊Y!Blog全部搬哂過來嘞


事原前兩日用咗超傻人方法幾舊blog續篇續篇copy & paste
好彩朋友V尋晚比咗個blog教學我
最後我將前兩日辛苦既蠢方法既blog全部剷走
再用正常方法搬過來
所有日期同留言都喺返哂度

中途有個小意外
就係d相出唔到
原來我懶醒以為完成哂所有野就冇再整下面既step
最後又要剷走一次再整過
排除萬難最後連相全部搬過來
太開心

10 則留言:

  1. 尋晚幾終於將舊Y!Blog全部搬哂過來嘞* 事原前兩日用咗超傻人方法幾舊blog續篇續篇copy & paste 好彩朋友V尋晚比咗個blog教學我 最後我將前兩日辛苦既蠢方法既blog全部剷走 再用正常方法搬過來 所有日期同留言都喺返哂度 中途有個小意外 就係d相出唔到 原來我懶醒以為完成哂所有野就冇再整下面既step 最後又要剷走一次再整過 排除萬難最後連相全部搬過來 太開心

    回覆刪除
    回覆
    1. ::__congra
      "寫文章想用表情符號" 你可以先開另一頁面.然後ctr+c,copy咗個公仔.
      再返回內文貼上,.或在內文直接打公仔code的符號! ::oo2059

      刪除
    2. 用乜方法唔緊要,做到那效果便成!::_1856

      刪除
  2. 回覆
    1. Ok...不過我要星期五之後先得閒,依兩日妳先研究下先

      刪除