2011年7月10日 星期日

躲於衣櫃裡的禮物


如題: 這禮物據聞置身於衣櫃裡有半年時間,好彩依半年佢都冇出味啫

上星期收到英國blog友阿V從英國寄黎既禮物~~一如以往係62收包裹!!62攞包裹比我時即刻撇清邊邊位唔係佢界開既,我知我知


今次海關竟然開箱睇包裹!!之前先同朋友講開關於郵寄包裹黎台灣問題,我收過咁多次只係比人開過箱兩次(計埋今次)朋友話佢次次寄次次開箱~~

不過今次海關只係界開邊邊位,同埋界開咁冇睇入面,咁佢界黎做乜?好彩佢地冇拆開攞d野出黎咋...唔講咁多,去相睇好野

禮物仍然好鬼豐富,仍然有食又有靚靚身外物
食品類 ~ 重慶火鍋酸辣粉絲,據說依碗味道有6成香港味,我未食過香港既,有機會試到相似既我已經好開心,搵日開黎食


仲有好正既Nando's醃雞粉,今次阿V仲醒多我一樣Peri Peri sauce,讓久違Nando's既我重新Hot起來

餓姦力麵包改良劑 ~ 有咗佢以後整包就唔駛再用蛋糕乳化劑嘞

南乳 ~ 正!!終於喺台灣有南乳存貨嘞,以後煮南乳餸唔駛就住就住

仲有車厘子,比我做椰撻同蛋糕,正



靚靚身外物有佢地:

我既專屬T,有我個cute版o麥頭,全世界只此一件,大愛(特別多謝Mr.T百忙中幫我設計)

仲有bling bling靚靚筆,好華麗呀好閃呀,好鐘意

V,最後長氣又CUM氣都要講多謝架嘞你地咁忙都要寄好野比我真係有d唔好意思!!以上全部我都好鐘意呀~我都係時候要搜羅台灣好野還人情嘞

2 則留言:

  1. 好多禮物呀~真係開心!!
    [版主回覆07/17/2011 08:44:00]係呀

    回覆刪除
  2. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2011年7月18日 清晨6:29

    客咩氣? 至緊要妳鍾意 + 啱妳用~
     
    其實忙既只係Mr.T,不過我話過唔會再去果間變態郵局,所以先咁耐寄比妳,我唔好意思就真!
     
     
    [版主回覆07/20/2011 10:19:00]好鐘意+好啱用呀
     
     
     

    回覆刪除