2009年10月12日 星期一

被提醒的update

有朋友同格友問我點解宦唔update個blog,我先發覺我真係好耐冇update我個blog啦,因為之前又去左大陸住左個幾月,以為就會有好多新鮮事發生啦,點知令我非常失望...頭兩個禮拜去左搵我老公(親愛的係福建做野),初到貴境,真係唔親身體驗過唔知道,老公公司簡直係一個減肥大本營,去果邊做野既台灣人都瘦到冇飯依咁,當然我老公都唔例外,佢由我儲心經營既肥do do體型係兩個月間走晒,變返以前既瘦樣(當然我係既羨慕又心疼)因為佢公司有煮飯既媽媽專煮俾佢地台幹食,應該唔會咁差,去到先知原因出係佢地老闆身上,佢地老闆簡直唔係人,連食餐飯都要碎碎諗,大佬呀...成日咁樣疲勞轟炸想肥都難啦,我真係唔好彩同佢食左成個禮拜飯,佢係全公司最唔想見到既人!同埋果度真係好污糟,冇一條街係乾淨,大陸人既水準真係差到呢,好既野過冇耐都會變得污糟晒,最誇張就係周圍都係(黑衣),真受不了我之前心諗去到時可以上網,應該冇問題啦,點知又係攪到我唔想留既主因,網你上到,但係所有中國以外既網站都俾大陸封鎖晒,唔係咁攪呀???後黎就上大陸網站搵有咩方法可以上網,最後俾我搵到一個代理,可以幫我解決果兩個禮拜既上網需求!到左兩個禮拜後又去左成都搵我媽咪,果邊連上網都有問題,我媽咪住果邊個訊號簡直係差冇我發癲,攪到我的facebook game都冇得玩,電視又冇得睇,我媽咪又要做野,得我一個人留係住果度,我一個人又唔敢出街,大陸既地方我冇信心一個人出去,所以係果邊三個禮拜,我最高紀錄係10日都冇出過去,又同外界隔絕,我成個人都自閉到不行,最後因為老公有得放十一黃金週,佢決定帶我返黎台灣,順便等明年攞身分證(因為我出境紀錄差唔到滿,一定要留返台灣)就咁就結束我個幾月既大陸之行,最大得著就係見到我媽咪,同左佢三個weeks,佢都好開心,返黎果日真係有d唔捨得我最愛既媽咪,見到老公成個人喊到豬頭咁,真後悔同媽咪相處個三個weeks成日同佢嘈發佢脾氣,不過依d都係我地兩母女既生活方式,偕因我係媽咪心目中既女王...真係想快d再返去見佢,同媽咪撒嬌



2 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆10/15/2009 08:48:00]Good morning

    回覆刪除
  2. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2009年10月14日 晚上7:14

    老公幾時做完野返台灣呀?
    咁而家咪得妳一個對住妳老爺???
     
    掛住媽咪既話,打多d電話同佢傾計啦~
     
     
    [版主回覆10/14/2009 19:42:00]老公要兩個月後先返呀,好鬼lonely呀我!!!係喎,屋企得我同老爺咋...
    我想打俾我媽咪佢都未必得閒啦...依家最得閒就係我喇

    回覆刪除