2009年2月16日 星期一

收穫豐富又緊密的旅程---Shopping & 收禮篇

今次返去最期待就當然shopping啦,我真想瘋狂購物一下,但係時間的關係,留在香港時間緊迫,我只有在H & M 和 Duty Free Shopping咋,不知道幾時迷上H&M,結果連我最愛的I.T.都錯過左,下次一定要補返數,不過唔知縛時再有機會可妁俾我他他條條的SHOPPING....Duty Free我最主要就係買化妝品,因為台灣沒有YSL,我就主攻YSL的counter,而且好想買o個set甲油,還有愛心粉餅,我被它吸引住了,加上好match情人節,今次俾我買到好開心...

        


其他血拚回來的東西因為本人太懶沒有一一拍照!但不得不show off一下我好鐘意既禮物,一直都唔捨得買(同埋台灣唔係好多人用),就係iPhone啦,是媽咪朋友送俾我的,我估唔到我一講話想要iPhone,佢就兩日就攞左俾我,因為佢朋友都唔係好識以d野,所以先攞左一部,同埋佢覺得我會like白色(簡直就係我favourite既顏色)...依部exactly係我想要既,跟住佢又攞左兩部黑色,俾我細佬同老公,但可惜老公要等我細佬寄俾我先有得用,不過真係好開心!!!




白色真係超級靚,到依家仲係摸索緊點用





1 則留言:

  1. IPHONE真係好多功能..我都唔係好識用!!之前老闆有部,叫我幫佢SET野..我都摸左好耐..真係太複雜了!!!
    [版主回覆02/18/2009 18:32:00]係呀....我到而家都仲係唔係好識用,日日上網搵資料!!!

    回覆刪除