2009年2月13日 星期五

收穫豐富又緊密的旅程---啟程篇

過年前媽咪打電話俾我叫我過年期間返香港,原本訂了flight ticket年初三返去,結果媽咪因為太忙的關係,機票一改再改,最近變成年十二出發,因為媽咪o係大陸,我們到香港一落機第二朝就搭火車去廣州,因為媽咪幫我們訂左下晝飛機去四川成都,我和老公都沒去過那邊,這次跟媽咪去看看....所以前兩日我和老公都係搭飛機同搭火車,真係超累的,而且中途發生了刺激的小插曲,就是我們去到廣州時是下晝1點多,媽咪就帶我們lunch,媽咪的朋友幫我地訂了6點的機票,而媽咪又要見其他朋友,同埋佢o個日成日肚痾,攪到差唔多5點先由hotel叫的士去廣州airport,於是媽咪叫的士driver飛的趕去airport,我和老公第一次咁刺激,正常由hotel去air-port要30-45mins自會到,o個的士佬15mins就去到,我同老公都服左個的士佬...跟住我們就跑到機場專車乘客的車,我唔知o個d叫咩車,由機場人員車我地total 6個人去到拍定的counter check in,跟住又車我地去指家既gate登機,感覺都幾唔錯呀,唔駛行可以坐車...hahahaha

不過有d唔開心就係o係機場過關時被沒收左我卸妝油 . face cleasing foam同收縮水,攪到我o係成都的日子唔敢化妝!!!



1 則留言:

  1. 好可惜見唔到妳呀~
    [版主回覆02/16/2009 17:58:00]我都覺得可惜....日頭你地要返工,我夜晚又要飛,今次真係有d趕,因為o係大陸既時間好耐,希望可以快d再返去啦!!!

    回覆刪除